FIREMNÍ KALENDÁŘEtel.: 222 519 404
novinky


Obchodní podmínky, reklamní předměty s firemním potiskem, nápady na dárky

Informace o společnostech provozujících internetový obchod:

TEREZA TEMPO Line, spol. sr.o.
IČO: 43001700
DIČ: CZ43001700
Společnost zapsaná vOR MS Praha, odd. C, vl. 6695
Sídlo: 120 00Praha 2, Lužická 30
Tel. spojení: 222519404
Fax: 222514397
E-mail: tereza@tereza.cz

Cenové podmínky:

Ceny zboží a služeb jsou uváděny u jednotlivých položek v našich nabídkách, a to vždy bez DPH, která je v sazbě 21%. Náklady na dodání jsou připočítávány podle způsobu převzetí zakázky, a to bez dalších nákladů v případě osobního odběru nebo s připočítáním položky doručení vč. balného dle váhy zboží, kterou promítneme do kalkulace zakázky. Náklady na individualizaci zakázky (speciální požadavky zákazníka, které jsou odlišné od ceníkových položek) budou zákazníkovi sděleny v kalkulaci. Ta mu bude zaslána formou cenové nabídky, kterou zákazník může odmítnout.

Právo na odstoupení od smlouvy a reklamace:

Zákazník má právo odstoupit od smlouvy (objednávky), která je na plnění individualizované zakázky do doby, než ji výslovně schválí kvýrobě (tzn. potvrdí korekturu a cenovou nabídku). Tím však nezaniká jeho právo na reklamaci zakázky, pokud bude obsahovat vady.

Reklamace:

Reklamační řízení se řídí ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb. ve znění pozdějších novel.
1. Reklamace zjevných vad – tj. zejména u zboží, které je dodáváno prostřednictvím přepravce – má zákazník právo nepřevzít toto zboží, pokud je zjevně porušený obal, případně je zásilka výrazně znečištěna a dá se předpokládat, že obsah zásilky je poničený nebo neúplný. V tomto případě je zákazník povinen o tomto nepřevzetí informovat dodavatele tak, aby měl všechny podklady pro uplatnění náhrady škody vůči přepravci. Na takovouto zakázku se pohlíží jako na nedodanou a zákazník má právo uplatnit reklamaci.
2. Reklamace skrytých vad a vad v záruční době stanovené zákonem – zákazník má právo uplatnit reklamaci u dodavatele, a to bez zbytečného odkladu, zejména s ohledem na sezónní charakter zboží. Reklamace je nutno uplatnit písemně v sídle dodavatele. Reklamace vč. odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má zákazník stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.

Ochrana osobních údajů:

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými ustanoveními zákonů ČR, zejména se zákonem č. 101/2000Sb. o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel. Zákazník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení v souladu se zákonem. Společnost TEREZA TEMPO Line, s.r.o. veškeré údaje získané od zákazníků užívá výhradně pro svou vnitřní potřebu a neposkytuje je třetím osobám. Výjimku představují přepravci, kterým jsou údaje sdělovány v rozsahu takovém, aby zásilky mohly být doručeny.

Autorská práva:

Veškeré údaje publikované na webových stránkách společnosti TEREZA TEMPO Line, s.r.o. jsou chráněny autorským zákonem, nesmí být kopírovány k dalšímu využití bez výslovného souhlasu této společnosti. Zároveň společnost TEREZA TEMPO Line, s.r.o. je oprávněna kdykoliv, bez předchozího upozornění, aktualizovat a měnit produkty a služby nabízené na svých webových stránkách, přičemž zaručuje podmínky dodávek platné kdatu objednání.



MIKRO Line, spol. sr.o.
IČO: 62578863
DIČ: CZ62578863
Společnost zapsaná vOR MS Praha, odd. C, vl. 32976
Sídlo: 120 00Praha 2, Lužická 30
Tel. spojení: 222519404
Fax: 222514397
E-mail: krizova@tereza.cz

Cenové podmínky:

Ceny zboží a služeb jsou uváděny u jednotlivých položek v našich nabídkách, a to vždy bez DPH, která je v sazbě 21%. Náklady na dodání jsou připočítávány podle způsobu převzetí zakázky, a to bez dalších nákladů v případě osobního odběru nebo s připočítáním položky doručení vč. balného dle váhy zboží, kterou promítneme do kalkulace zakázky. Náklady na individualizaci zakázky (speciální požadavky zákazníka, které jsou odlišné od ceníkových položek) budou zákazníkovi sděleny v kalkulaci. Ta mu bude zaslána formou cenové nabídky, kterou zákazník může odmítnout.

Právo na odstoupení od smlouvy a reklamace:

Zákazník má právo odstoupit od smlouvy (objednávky), která je na plnění individualizované zakázky do doby, než ji výslovně schválí kvýrobě (tzn. potvrdí korekturu a cenovou nabídku). Tím však nezaniká jeho právo na reklamaci zakázky, pokud bude obsahovat vady.

Reklamace:

Reklamační řízení se řídí ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb. ve znění pozdějších novel.
1. Reklamace zjevných vad – tj. zejména u zboží, které je dodáváno prostřednictvím přepravce – má zákazník právo nepřevzít toto zboží, pokud je zjevně porušený obal, případně je zásilka výrazně znečištěna a dá se předpokládat, že obsah zásilky je poničený nebo neúplný. V tomto případě je zákazník povinen o tomto nepřevzetí informovat dodavatele tak, aby měl všechny podklady pro uplatnění náhrady škody vůči přepravci. Na takovouto zakázku se pohlíží jako na nedodanou a zákazník má právo uplatnit reklamaci.
2. Reklamace skrytých vad a vad v záruční době stanovené zákonem – zákazník má právo uplatnit reklamaci u dodavatele, a to bez zbytečného odkladu, zejména s ohledem na sezónní charakter zboží. Reklamace je nutno uplatnit písemně v sídle dodavatele. Reklamace vč. odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má zákazník stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.

Ochrana osobních údajů:

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými ustanoveními zákonů ČR, zejména se zákonem č. 101/2000Sb. o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel. Zákazník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení v souladu se zákonem. Společnost MIKRO Line, s.r.o. veškeré údaje získané od zákazníků užívá výhradně pro svou vnitřní potřebu a neposkytuje je třetím osobám. Výjimku představují přepravci, kterým jsou údaje sdělovány v rozsahu takovém, aby zásilky mohly být doručeny.

Autorská práva:

Veškeré údaje publikované na webových stránkách společnosti MIKRO Line, s.r.o. jsou chráněny autorským zákonem, nesmí být kopírovány k dalšímu využití bez výslovného souhlasu této společnosti. Zároveň společnost MIKRO Line, s.r.o. je oprávněna kdykoliv bez předchozího upozornění aktualizovat a měnit produkty a služby nabízené na svých webových stránkách, přičemž zaručuje podmínky dodávek platné kdatu objednání.


firemní vánoční dárky

Obchodní podmínky, nápady na reklamní firemní potisk, nápady na dárky

Zakoupíte-li si kalendář pro firmy, získáte hodnotný reklamní firemní propagační předmět. Nástěnné a stolní kalendáře i diáře, které se hodí pro reklamní firemní potisk jako dárkové přeměty. Dobré nápady na firemní vánoční dárky. Kalendáře, které mají firemní potisk, patří mezi vyhledávané reklamní předměty. Často je dodává reklamní agentura. Kalendář je také dobrý nápad na vánoční dárek. Mezi oblíbené propagační předměty patří dárkové balíčky, které mohou tvořit nástěnné kalendáře a jejich reklamní potisk. Je to pak originální reklamní předmět, který také dobře poslouží jako firemní vánoční dárek. Obchodní podmínky, dobrý tip. Stolní kalendáře a nástěnné kalendáře patří mezi časté reklamní dárky. Kalendáře mohou dobře posloužit jako reklamní předmět. Mezi oblíbené vánoční dárky a dárkové a reklamní předměty patří také moravské víno. Pro firmu se hodí firemní logo na potisk předmětů. Reklamní agentury mají nápady na vánoční dárky a vytvářejí firemní dárky - stolní kalendáře - aby pomáhaly udržovat firemní identitu. Nástěnné kalendáře, kvalitní víno, to jsou vhodné reklamní dárkové předměty. Kalendář a jeho firemní potisk, to je dobrý propagační předmět. Kalendář stolní ocení Váš obchodní partner jako dobré reklamní zboží. Firemní kalendáře jsou vhodné jako vánoční dárky pro klienty i jako dárky pro obchodní partnery. Potisk kalendářů Vám dobře provede Tereza Tempo Line - reklamní agentura Praha. Na firemní kalendáře patří potisk kalendářů. Výroba kalendářů a potisk kalendářů zaberou nějakou dobu, proto dodejte včas logo pro firmu, aby vznikly hodnotné obrazové firemní kalendáře, nebo i tříměsíční kalendáře. Kalendáře a diáře, stejně jako firemní kalendáře, patří mezi stále oblíbenější firemní dárky. Mezi vyhledávané firemní předměty samozřejmě patří firemní kalendář a firemní diáře.

Obchodní podmínky, určitě správná volba. Reklamní kalendáře dobře poslouží jako firemní dárky k Vánocům, obzvláště jsou-li vlastní firemní. Kalendář s potiskem, to je dobrá volba jako firemní kalendář! Na vlastní firemní kalendáře nemusíte platit navíc potisk kalendářů. Vlastní firemní kalendář - to je ten pravý firemní kalendář! Pořiďte si originální firemní dárky - to je ta správná podpora marketingu. Firemní eshop je šikovný pro Váš nákup kalendářů i novoročenek. Kalendáře pro firmu je dobré koupit včas, třeba v našem e-shopu.

Nahoru