Informace o společnostech provozujících internetový obchod:

 

TEREZA TEMPO Line, spol. s r.o.     

IČO: 43001700

DIČ: CZ43001700

Společnost zapsaná v OR MS Praha, odd. C, vl. 6695

Sídlo: 120 00  Praha 2, Lužická 30

Tel. spojení: 222519404

Fax: 222514397

E-mail: tereza@tereza.cz

 

 

Cenové podmínky:

Ceny zboží a služeb jsou uváděny u jednotlivých položek v našich nabídkách, a to vždy bez DPH, která je v sazbě 21%.

Náklady na dodání jsou připočítávány podle způsobu převzetí zakázky, a to bez dalších nákladů v případě osobního odběru nebo s připočítáním položky doručení vč. balného dle váhy zboží, kterou promítneme do kalkulace zakázky.

Náklady na individualizaci zakázky (speciální požadavky zákazníka, které jsou odlišné od ceníkových položek) budou zákazníkovi sděleny v kalkulaci, která mu bude zaslána (formou cenové nabídky, kterou zákazník může odmítnout).

 

Právo na odstoupení od smlouvy a reklamace:

Zákazník má právo odstoupit od smlouvy (objednávky), která je na plnění individualizované zakázky do doby, než jí výslovně schválí k výrobě (tzn. potvrdí korekturu a cenovou nabídku). Tím však nezaniká jeho právo na reklamaci zakázky, pokud bude obsahovat vady.

 

Reklamace

Reklamační řízení se řídí ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb. ve znění pozdějších novel.

1.        Reklamace zjevných vad – tj. zejména u zboží, které je dodáváno prostřednictvím přepravce – má zákazník právo nepřevzít toto zboží, pokud je zjevně porušený obal, příp. je zásilka výrazně znečištěna a dát se předpokládat, že obsah zásilky je poničený nebo neúplný. V tomto případě je zákazník povinen o tomto nepřevzetí informovat dodavatele tak, aby měl všechny podklady pro uplatnění náhrady škody vůči přepravci. Na takovouto zakázku se pohlíží jako na nedodanou a zákazník má právo uplatnit reklamaci.

2.        Reklamace skrytých vad a vad v záruční době stanovené zákonem – zákazník má právo uplatnit reklamaci u dodavatele, a to bez zbytečného odkladu, zejména s ohledem na sezónní charakter zboží. Reklamace je nutno uplatnit písemně v sídle dodavatele. Reklamace vč. odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má zákazník stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.

 

PODMÍNKY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Základní ustanovení

Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je společnost TEREZA Tempo Line, spol. s r.o., IČO: 43001700 DIČ: CZ43001700, se sídlem 12000 Praha 2, Lužická 1703/30. Kontakt: +0420222519404, email: tereza@tereza.cz

Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

 Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

Správce zpracovává osobní údaje, které mu byly poskytnuty nebo osobní údaje, které správce získal na základě obchodních styků, a to zejména při realizaci objednávek nebo vyřizování vyžádaných kalkulací a požadovaných nabídek.

Správce zpracovává identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění obchodních závazků a závazků, vyplývajících z uzavřených smluv. 

Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je:

Účel zpracování osobních údajů:

 Doba uchovávání údajů

Správce uchovává osobní údaje po dobu nezbytně nutnou pro výše uvedený účel (vč. započtení doby, která se odvíjí od možnosti uplatňování nároků ze smluvních vztahů) a dále po dobu stanovenou zákonnými předpisy pro oblast vedení účetnictví, a to s ohledem na prokazatelnost realizovaných obchodů.

Údaje jsou uchovávány do doby než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle však po dobu 10 let, jsou-li tyto údaje používány výhradně správcem na základě souhlasu.

Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

Příjemci osobních údajů jsou zaměstnanci správce, podílející se na realizaci zakázek, vystavování nabídek a kalkulací, a to vč. osob zajišťujících provozování e-shopu a marketingu.

Tímto správce prohlašuje, že osobní údaje získané v souladu s výše uvedenými principy využívá pouze pro potřebu obchodní činnosti společnosti a tyto údaje nejsou v žádném případě předávány třetím stranám v rámci ČR nebo jiných zemích.

Práva klientů – fyzických osob

Za podmínek stanovených v GDPR má osoba

Podmínky zabezpečení osobních údajů

Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.

Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména pořízení antivirového programu, šifrování hesel, zálohování, uzamykatelných skříněk.

Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

 Závěrečná ustanovení

Odesláním objednávky nebo poptávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte. Zákazník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení v souladu se zákonem.

Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách.

Uvedené podmínky nabývají účinnosti k datu 25.5.2018.

Zveřejněno k datu 18.5.2018

 

Autorská práva

Veškeré údaje publikované na webových stránkách společnosti TEREZA TEMPO Line, s.r.o. jsou chráněny autorským zákonem, nesmí být kopírovány k dalšímu využití bez výslovného souhlasu této společnosti. Zároveň společnost TEREZA TEMPO Line, s.r.o. je oprávněna kdykoliv bez předchozího upozornění aktualizovat a měnit produkty a služby nabízené na svých webových stránkách, přičemž zaručuje podmínky dodávek platné k datu objednání.


 

MIKRO Line, spol. s r.o.     

IČO: 62578863

DIČ: CZ62578863

Společnost zapsaná v OR MS Praha, odd. C, vl. 32976

Sídlo: 120 00  Praha 2, Lužická 30

Tel. spojení: 222519404

Fax: 222514397

E-mail: krizova@tereza.cz

 

 

Cenové podmínky:

Ceny zboží a služeb jsou uváděny u jednotlivých položek v našich nabídkách, a to vždy bez DPH, která je v sazbě 21%.

Náklady na dodání jsou připočítávány podle způsobu převzetí zakázky, a to bez dalších nákladů v případě osobního odběru nebo s připočítáním položky doručení vč. balného dle váhy zboží, kterou promítneme do kalkulace zakázky.

Náklady na individualizaci zakázky (speciální požadavky zákazníka, které jsou odlišné od ceníkových položek) budou zákazníkovi sděleny v kalkulaci, která mu bude zaslána (formou cenové nabídky, kterou zákazník může odmítnout).

 

Právo na odstoupení od smlouvy a reklamace:

Zákazník má právo odstoupit od smlouvy (objednávky), která je na plnění individualizované zakázky do doby, než jí výslovně schválí k výrobě (tzn. potvrdí korekturu a cenovou nabídku). Tím však nezaniká jeho právo na reklamaci zakázky, pokud bude obsahovat vady.

 

Reklamace

Reklamační řízení se řídí ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb. ve znění pozdějších novel.

1.        Reklamace zjevných vad – tj. zejména u zboží, které je dodáváno prostřednictvím přepravce – má zákazník právo nepřevzít toto zboží, pokud je zjevně porušený obal, příp. je zásilka výrazně znečištěna a dát se předpokládat, že obsah zásilky je poničený nebo neúplný. V tomto případě je zákazník povinen o tomto nepřevzetí informovat dodavatele tak, aby měl všechny podklady pro uplatnění náhrady škody vůči přepravci. Na takovouto zakázku se pohlíží jako na nedodanou a zákazník má právo uplatnit reklamaci.

2.        Reklamace skrytých vad a vad v záruční době stanovené zákonem – zákazník má právo uplatnit reklamaci u dodavatele, a to bez zbytečného odkladu, zejména s ohledem na sezónní charakter zboží. Reklamace je nutno uplatnit písemně v sídle dodavatele. Reklamace vč. odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má zákazník stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.

 

PODMÍNKY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Základní ustanovení

Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je společnost MIKRO Line, spol. s r.o., IČO: 62578863 DIČ: CZ62578863, se sídlem 12000 Praha 2, Lužická 1703/30. Kontakt: +0420222519404, email: tereza@tereza.cz

Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

 Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

Správce zpracovává osobní údaje, které mu byly poskytnuty nebo osobní údaje, které správce získal na základě obchodních styků, a to zejména při realizaci objednávek nebo vyřizování vyžádaných kalkulací a požadovaných nabídek.

Správce zpracovává identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění obchodních závazků a závazků, vyplývajících z uzavřených smluv. 

Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je:

Účel zpracování osobních údajů:

 Doba uchovávání údajů

Správce uchovává osobní údaje po dobu nezbytně nutnou pro výše uvedený účel (vč. započtení doby, která se odvíjí od možnosti uplatňování nároků ze smluvních vztahů) a dále po dobu stanovenou zákonnými předpisy pro oblast vedení účetnictví, a to s ohledem na prokazatelnost realizovaných obchodů.

Údaje jsou uchovávány do doby než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle však po dobu 10 let, jsou-li tyto údaje používány výhradně správcem na základě souhlasu.

Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

Příjemci osobních údajů jsou zaměstnanci správce, podílející se na realizaci zakázek, vystavování nabídek a kalkulací, a to vč. osob zajišťujících provozování e-shopu a marketingu.

Tímto správce prohlašuje, že osobní údaje získané v souladu s výše uvedenými principy využívá pouze pro potřebu obchodní činnosti společnosti a tyto údaje nejsou v žádném případě předávány třetím stranám v rámci ČR nebo jiných zemích.

Práva klientů – fyzických osob

Za podmínek stanovených v GDPR má osoba

Podmínky zabezpečení osobních údajů

Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.

Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména pořízení antivirového programu, šifrování hesel, zálohování, uzamykatelných skříněk.

Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

 Závěrečná ustanovení

Odesláním objednávky nebo poptávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte. Zákazník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení v souladu se zákonem.

Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách.

Uvedené podmínky nabývají účinnosti k datu 25.5.2018.

Zveřejněno k datu 18.5.2018

 

Autorská práva

Veškeré údaje publikované na webových stránkách společnosti MIKRO Line, s.r.o. jsou chráněny autorským zákonem, nesmí být kopírovány k dalšímu využití bez výslovného souhlasu této společnosti. Zároveň společnost MIKRO Line, s.r.o. je oprávněna kdykoliv bez předchozího upozornění aktualizovat a měnit produkty a služby nabízené na svých webových stránkách, přičemž zaručuje podmínky dodávek platné k datu objednání.